søndag 6. juli 2014

Mitt HVORFOR!

Mitt hvorfor?
Mitt hvorfor Forever?
 
Jaja, så ble jeg på lørdag utfordret da, av Eva til å lage min My Story,
Å den skulle bare være ett minutt lang.
Ja takk, lett liksom, å ikke bare det, jeg skulle dele det på facebook, så alle skulle få lese det..
Det halve kunne vært nok for å få en liten jente som meg, til å rett å slett TISSE i buksa.
 
Å nå venter folk da, på denne My Story`n min! På ett minutt!
 
Men først... Mitt hvorfor, hvorfor vil jeg så gjerne dette da?
Jo det er fordi jeg vil ha:
*Penger
*Bil
*STOR låve med låvebru
*Hest
*Stor lysekrone
*Ny sofa
*Ingen pendling..
*trene hver dag.
ja det finnes mye her i verden, men er det viktig? hmm nei, men det er drømmer,
men føler ikke att det er mitt hvorfor.
 
 
 
 Men denne karen, det er mitt første hvorfor! Han skal slippe å komme hjem til tomt hus, når han ikke lengre har SFO. Han skal slippe å gå alene til bussen om han ikke vil. Jeg vil att barna skal føle seg trygge hjemme.


Denne karen er mitt hvorfor nr 2. Han skal å få se mamma`n sin mye mere, jeg skal ha mulighet til å være med på alle samlinger i barnehagen, foreldremøter og hente kaffe.


Dette er min grunn nr 3. Siden jeg var liten har min pappa i perioder slitt med rusmisbruk jeg ønsker å kunne hjelpe andre med sine problemer, som å kunne jobbe frivillig i blåkors o.s.v. Dette har jeg villet siden jeg gikk min første bøsse aksjon, men problemet med veldedighet er jo, att det ikke er betalt.. Å som alle andre har jeg lån å andre regninger å betale.
 Men med Forever vil jeg få muligheten til dette. Jeg var en tid med i LEVE, landsforeningen for etterlatte ved selvmord. Men med fast jobb,2 barn og aktiviteter rakk tiden rett og slett ikke til.
Jeg vil rett og slett ha muligheten til å bruke mine  erfaringer til noe bra for andre:)

 
Dette er mitt hvorfor nr 4.
MAGEN min..
Som ALDRI kom seg på do,
alltid så oppblåst ut,
Alltid romlet å skrek så det var flaut å sitte i folke samlinger..
Denne gjorde magen glad - sånn att jeg å kunne være glad.
Problem fixa.
 
 Å ja når man begynner med Forever - Så blir man jo så forferdelig åpen da, men det må bare være ett pluss :) Har møtt utrolig mye fine folk og jeg har blitt mye mere positiv  til livet å alle menneskene rundt meg. Jippi, livet føles rett og slett mye bedre, jeg liker høyt tempo, å det kan jeg få her :)

Da er enda en komfort sone SPRENGT å det må jeg få takke Kjersti og Eva for. Dere er fantastiske!
EEEEeee er dette ett minutt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar