fredag 23. september 2016

Vi utvider drømmen og bygger ett hus til.



Vi utvider drømmen og bygger ett hus til.
Denne gangen blir det ikke ett sveitserhus ;)
Tomten skal deles fra småbruket vårt.
Så nå er det bare å vente på svar fra kommunen..


Vi skal ikke selge huset vårt, men tanken er å bygge for fremtiden :)
Her er bilder av huset, forran og bak.
Huset er på ett plan og har garasje i tilknytning til huset.


Om hust blir i tre eller teglstein vet vi enda ikke.



Litt omgjøringer inne blir det, siden jeg er ganske bestemt på hva jeg vil ha ;)



Vi har vært igjennom en bygge prosess før, så vi vet hva det krever og hva som må til,
det er mye som skal planlegges og ordnes.
Forje gang vi bygget gjorde vi jobben inne selv,
dette vil nok gjenta seg også denne gangen.



                           Med jobben som Helse og Karriereveileder, har jeg mye tid og fritid til å bruke på hus, hjem og hobby.
 Det er dette jeg har jobbet for , det er friheten.
Friheten til å velge, friheten til å være med familien, friheten til å jobbe dag eller kveld, etter som det passer oss. 

                                                - Jeg hjelper andre med riktige produkter,
                 Basert på Aloe Vera og jeg hjelper andre med å bygge en business hjemme fra.
                                         Jeg jobber hvor jeg vil, når jeg vil og med hvem jeg vil. 





- Teamwork is dreamwork -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar