søndag 17. mars 2013

En av Kragtorp`s gamle "skatter".Makeover.

Dette gamle skapet er fra Onkel Kristian (Min fars onkel),
Det kommer fra Kragtorp, der vi bygger.
 
Det var en gang... Grønt inni. Jeg var vel 13år, Å syntes det var stygt,
skulle bare "hjelpe pappa litt"...  så ble det rødt,
Når jeg skulle ta over,ble det hvit inni,
Men jeg kom ikke lengre en å grunne det,
så nå er det vel på tide med ett strøk til.
Planen var å ha det på kjøkkenet,
men må si jeg er litt lei disse gamle møblene,
så tenker å "ødelegge det å male hele greia hvit...
 
 
 
 ÅÅÅÅååå såå tenkte jeg å tapetsere de små skoffene med noe blått, f.eks denne tapeten fra Borge.




Så blir det nok malt med Pure & Orginal maling...


Ha en fin kveld...

3 kommentarer:

  1. Dette høres veldig spennende ut...

    SvarSlett
  2. Jobber du med interiør? Du er jo så utrolig flink,hvor henter du inspirasjon?Hilsen Frida

    SvarSlett
  3. Hei Frida, nei jeg jobber i en byggevare foretning, så litt interiør er det jo, men skulle gjerne jobbet med bare interiør ;) Jeg leser mye blader og blogger, jeg tenker å planlegger hele tiden:)

    SvarSlett