tirsdag 10. mars 2015

Min siste time som rødtopp, what to do?

God blåsbort dag!

Jeg sitter inne på kjøkkenet å gjør klart regnskapet mitt, kom pluttselig på att dagene flyr, å vi er kommet godt ut i Mars allerede. Er litt for god på å utsette ting jeg syntes er kjedelig, men med en kopp Vanilla Tea går alt lettere:)





Om en time er det tid for å dra på Frisørbua,
Jeg fikk ett innfall i går, jeg måtte farge håret.. IGJEN..
Jeg er veldig glad i å være redhead, men det blir dyrt å irriterende i lengden ;)
Ikke bare må man farge håret ofte, man må å kjøpe nytt senge tøy, å passe på å ha på seg sorte klær hver gang man har dusjet, ikke for å snakke om att man kan glemme å legge seg på sofaen føre håret er føna. Nå som sola begynner å komme frem er det på tide å tenke på noe nytt, jeg hater å føle att jeg har blass hårfarge. Så hva skal jeg gjøre???




Jeg pleier å vite hva jeg vil, men ikke i dag, jeg dveler...
Vil ha rødt hår, men vil ikke ha rødt hår.. 
Er liveredd for å se "normal" ut på hode.. Haha ja vi får se hva jeg kommer hjem med:)



1 kommentar: