torsdag 8. mars 2012

Tapet ras.


Elsker denne tapeten fra cole and son.MEN den er svin dyr. Ønsker meg en slik vegg bak senga eller bak tv`en i loft stua<3




Elements fra Borge

Tapet fra storeys- Classic silk
 Har lyst på denne på casper eller olivers rom, med en vegg med tapeten under.new classic fra borge

New Classic fra borge.

Storey-Classic silk.

Storeys- classic silk


Fant dette bilde på google,nydelig tapet fra cole and son, å så fint med kontrasten av den beisa veggen.. drømme rom:)

Elements fra borge. Kjempe fin brun farge. men syntes kansje den blir littt hard mot hvit??

4 kommentarer:

  1. Nydelige tapeter <3
    Liker veldig godt de fra elements. Vurderte en stund å bruke det som en fondvegg på stua, men de ble så store flater så vi droppet det.

    Skal vi se, badet ja.
    Det er lagt gipst under på alle steder. Deretter smurt membran ved badekar, vask, toalett og dusj. Deretter platene utenpå. Tror ikke det er noe mellomrom mellom.. eller er ganske så sikker på det.
    Ferdigmalte panelplater godkjent for våtsone 2 (tror det er to den heter, der vannet ikke kommer direkte på) så malte vi med oljemaling til slutt. Har det samme på badet nede, men der har vi ikke malt over med oljemaling.

    Fargen på gangen er fargen som kommer ferdigmalt på huntonitt 8 fas. Den heter frost. Lys lys grå.
    Koselig at du likte fargen =)

    SvarSlett
  2. Hei =)
    Her var det mye flotte tapeter gitt =)

    Du må gi meg et lite vink når du har malt kjøkkenet med kalk maling så jeg kan få det med meg, blir sikkert knall stilig=)
    Jeg er ikke så mye rundt i blogglandia at jeg får med meg alt, og slik er det nå bare av og til =)

    Grattis med kvinnedagen!

    God helg 2 morrow!
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Elsker tapetene i blått :)
    Ønsker deg en herlig torsdag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Hei.
    Ser det er lenge siden dette ble postet.. Men jeg må bare spørre! Vet du hva de øverste tapetene fra cole & son heter? De skinnende :)
    Hilsen Marianne

    SvarSlett