lørdag 6. oktober 2012

Hvilket gulv passer best til tapeten?


 Da er det bestemt att det blir denne tapeten i stua vår, men hvem gulv passer best til??
Det øverste er fra alloc å er en klikkvinyl, de to andre gulvene er av kork å er fra eegger.


 
Det har vært dugnad`s dag på Kragtorp i dag, de flinke  mannfolka har fått ned renseanlegg å andre dupedingser ned i bakken;)
Mens jeg å mamma har malt rekkverk.
I morgen blir det gravd ned sløyfer til den vannbårene varmen, å mere maling blir det å.


Ha en fin kveld:)

4 kommentarer:

  1. Den tapeten der er rå.. Kjøpt meg en rull selv, for å ta i ett skap :) Jeg ville valgt en av de to øverste ihvertfall ;)
    Morro med husbygging

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takk for koselig kommentar hos meg.Kjempe fin tapet, det blir sikkert lekkert. Likte det øverste gulvet, men de så ganske like ut alle, så det blir nok bra uansett:) Kjenn på magefølelsen. Jeg anbefaler forresten å fjerne det ordet man må fylle inn for å få sendt inn kommentaren, det er håpløst å få den til riktig. Tar mye tid å finne riktig ord.

    SvarSlett
  3. så fint det blir:)

    SvarSlett
  4. Veldig flott den tapeten. Tror jeg hadde valgt øverste av gulvene.

    Ha en riktig flott helg.
    Klem Miriam

    SvarSlett