onsdag 24. februar 2016

Lei av gul panel? Før/Etter

Lei av gul panel?
 Hjemme eller på hytta??

Det var jeg!
Men som mange andre hadde jeg lite lyst til å kjøre på med 2 grunning for så å male 2 -3 strøk maling oppå der igjen,så løsningen vår ble Pure Nature interiør beis fra Jotun.
Før vi satte i gang vasket jeg veggene for å fjerne fett og støv.


                                                                 Slik så det ut før vi begynte..


Vi begynte med taket, dette er ikke beiset, men grunnet 2 strøk med kvist og sperre grunn, samt 2 strøk maling, fargen er klassisk hvit.
Det hjalp jo bare å ta taket, men jeg sluttet selvfølgelig ikke der ;)


Siden veggene var så gule valgte jeg å beise ett strøk med hvit kalket ( Beis)som underlag, 
det ble ett veldig mye lysere underlag ;) Da dette var tørt gikk jeg over med ett strøk sjøsand, å slik ble resultatet, 
jeg anbefaler å bruke pensel, ett par lengder av gangen, for så å gå over med en fille som ikke røyter for å få av den overflødige beisen.
                                                                     Å slik ble det...


Klarte jo ikke å la være å kjøpe ny sofa,gardiner,lamper å puter :)


 Kjøkkenet er å malt, ikke dårlig å få ny kjøkken innredning til 699,´ ;)




En ny tv ;)


Oppussingen fortsetter til helgen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar